نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

تخلف بزرگ فدراسیون فوتبال برای حضور دوباره حمیداوی | شوی مدیرکارنابلد برای مطرح شدن در رسانه‌ها

  • کد خبر: ۱۳۲۸۲۴
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
تخلف بزرگ فدراسیون فوتبال برای حضور دوباره حمیداوی | شوی مدیرکارنابلد برای مطرح شدن در رسانه‌ها
فرهاد حمیداوی یک بار دیگر با تصمیم‌ها و مصاحبه‌های عجیب و غریبش در رسانه‌ها ظاهر شد و به نظر می‌رسد مرد پرحاشیه چند فصل اخیر، تصمیم گرفته یک بار دیگر به فوتبال برگردد.

به گزارش شهرآرانیوز، مالک باشگاه شهرخودرو که بعد از سقوط تیمش به لیگ یک، بزرگ‌ترین آبروریزی تاریخ فوتبال مشهد را با تصمیماتش رقم زد، در حالی که قانونا بعنوان مالک این باشگاه شناخته می‌شد، هفته گذشته بعنوان مدیرفنی باشگاه شمس آذرقزوین مصاحبه‌ای را انجام داد که یک بار دیگر او را در قاب رسانه‌ها به نمایش گذاشت. البته این آخرین مصاحبه آقای پرحاشیه و رسانه دوست نبود، چراکه حمیداوی در همین چند روز گذشته با تمام رسانه‌ها صحبت کرده و اتفاقا یک بار دیگر حرف‌های قدیمی اش را به زبان آورده و مدعی شده مربی گری کار اصلی و حرفه‌ای اوست!

تخلف بزرگ فدراسیون فوتبال!

جدا از صحبت‌های طنزگونه آقای مالک، حضور او در دو پست کلیدی و در دو تیم مختلف در لیگ یک، تخلفی است که این روز‌ها در حال رقم خوردن است و دوستان فدراسیون نشین باید هرچه سریع‌تر برای حل کردن آن ورود کنند. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال قصد دارد مانع از فعالیت حمیداوی در دو باشگاه شود. جالب اینکه فدراسیون فوتبال به تازگی فعالیت‌های تیم شهر خودرو را به حال تعلیق در آورده است، تا این تیم به اوضاع خود سر و سامان بخشد و از هفته دوازدهم باید بار دیگر به مسابقات ورود کند. شفیعی، مسئول برگزاری بازی‌های لیگ یک چند روز پیش در مصاحبه ای، نسبت به خبر حضور حمیداوی در دو تیم دسته اولی واکنش نشان داد و گفت: ابتدا باید تکلیف شهرخودرو روشن شود. شرایط را بررسی می‌کنیم و تصمیم سازمان لیگ ظرف یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد. بعد از این موضوع، حضور حمیداوی در دو تیم را بررسی می‌کنیم. نام او به‌عنوان مالک باشگاه شهر خودرو ثبت شده است و از لحاظ قانونی، یک فرد نمی‌تواند در دو باشگاهی که در یک لیگ حضور دارند، مسولیت قانونی داشته باشد.
البته حمیداوی پیش‌تر نشان داده به خوبی راه‌های دورزدن قانون و بازی‌های پشت پرده را به خوبی بلد است. حضور سرزده و ناگهانی او در جریان انتخابات فدراسیون فوتبال، آن هم زمانی که همه فکر می‌کردند پشت میله‌های زندان قرار دارد، ادامه فعالیتش بعنوان مالک باشگاه شهرخودرو در لیگ برتر و حتی لیگ یک آن هم در وضعیتی که هنوز پرونده شکایت‌های میلیاردی اش به خاطر شرکت ریگان خودرو باز است و حمیداوی هنوز نه پول و نه ماشین مردم را به صاحبانش نداده است، تنها بخشی از کار‌های متحیرالعقولی است که تنها از دست مالک دیروز و مدیرفنی امروز فوتبال ایران بر می‌آید.

حمیداوی: مربیگری کاری است که به آن تعلق دارم!

در تمام دورانی که یحیی گل‌محمدی سرمربی شهر خودرو بود در یک زمینه با مالک باشگاهش اختلاف داشت. این یک مورد هم دخالت‌هایی بود که فرهاد حمیداوی قصد داشت در مسائل فنی کند، اما گل‌محمدی این اجازه را به وی نمی‌داد. بعد از رفتن گل محمدی، مجتبی سرآسیایی روی کار آمد و این مربی مشهدی هم به دلیل مشابه نتوانست با حمیداوی کار کند و این همه در حالی بود که آقای مالک همیشه این ادعا را رد می‌کرد و مدعی بود در کار فنی هیچ دخالتی ندارد. البته بعد‌ها با عکس‌ها و فیلم‌هایی که از او در جریان بازی شهرخودرو و سایپا بیرون آمد به خوبی مشخص شد که حمیداوی از روی سکو‌ها تیمش را هدایت کرده و حتی در برخی موارد دستور تعویض هم صادر می‌کرده است!
حالا و بعد از گذشت ۲ سال از آن اتفاقات، حمیداوی که برای مدتی درقاب دوربین رسانه‌ها نبود و چند وقتی بود اسم و عکس خودش را در فضای مجازی نمی‌دید، یک بار دیگر پا به زمین فوتبال گذاشته است.
حمیداوی در جدیدترین مصاحبه اش در خصوص ورود دوباره اش به عرصه فنی فوتبال گفت: همانطور که می‌دانید قبل‌از آنکه بنا به اصرار استاندار وقت و با هدف کمک به فوتبال خراسان به عنوان مالک و مدیر شروع به فعالیت کنم من یک بازیکن و مربی فوتبال بودم. من سال‌ها فوتبال بازی کرده ام و افتخار شاگردی استادان بزرگی، چون مایلی کهن، فیروزکریمی مجید جلالی و…. را در کارنامه خود دارم و پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را در رده‌های پایه بر تن کرده ام. این در حالی است که سال‌ها علم مربیگری را دنبال می‌کنم و مدارک لازم این امر را هم اخذ کرده ام، پس امروز دقیقا کاری را انجام می‌دهم که متعلق به آن هستم!

گوشه‌ای از قلبم را برای صنعت نفت کنار گذاشته ام!

این البته تمام کار‌های حمیداوی نبوده و مرد پرحاشیه و البته پر رابطه فوتبال ایران، هنوز هم نیم نگاهی به لیگ برتر دارد و امیدوار است یک بار دیگر بواسطه کار‌های و برنامه‌های رسانه‌ای که برای خودش می‌چیند، یک بار دیگر به لیگ برتر فوتبال برگردد. گواه این ادعا هم آخرین مصاحبه عجیب اوست.
فرهاد حمیداوی در خصوص شایعاتی که درباره حضورش در نفت آبادان شنیده می‌شود، افزود: دوستان نزدیک من می‌دانند که آن گوشه از قلبم که برای هیچکس نیست برای تیم نفت آبادان می‌تپد چرا که از بچگی و سالیان دور طرفدار این تیم بوده ام. من از همه هواداران نفت بابت لطف و محبتشان سپاس گذارم و دست تک تک این عزیزان را به گرمی می‌فشارم، اما در حال حاضر بنده بنا به تعهدی که به شمس آذر دارم در‌این باشگاه هستم و برای نفت ابادان و آقای کریمی در ادامه لیگ برتر از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم.
اینکه چرا باید نام حمیداوی را با آن سابقه مدیریت و کارنامه افتضاحی که در فوتبال مشهد داشته، به تیم فوتبال صنعت نفت آبادن سنجاق کرد را باید از خود حمیداوی پرسید، اما چیزی که به خوبی مشخص است حضور دوباره نام این مدیر کارنابلد در رسانه‌های ورزشی است که انتظار می‌رود با درایت فدراسیون فوتبال و از کانال قانونی جلوی آن گرفته شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->